Les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor (UMIC) acostaran el govern obert i els serveis digitals arreu del territori

Arran d'una col·laboració entre les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor (UMIC) i el Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local (GIITDL), les UMIC acostaran el servei Fem-ho Fàcil! arreu del territori. 

Fem-ho Fàcil és un servei d’atenció directa a la ciutadania, que l’apropa al seu ajuntament de referència i l’ajuda d’una manera personalitzada en qüestions diverses, com:​

  • Fer tràmits electrònics.​
  • Cercar informació pública en el Portal de Transparència.​
  • Presentar sol·licituds d’accés a la informació pública.

La finalitat del servei és apropar a la ciutadania l’administració digital, promoure l’accés als serveis digitals i facilitar la cerca d’informació pública a la ciutadania, fent un exercici de transparència i bon govern, de manera inclusiva.

Així doncs, les UMIC informaran a partir d'ara d'aquest servei als municipis que visiti en el marc de les seves funcions i que hagin sol·licitat algun dels recursos de govern obert i serveis digitals que ofereix el GIITDL. 

Us recordem que els ens locals teniu a la vostra disposició, entre d'altres, un formulari del servei Fem-ho Fàcil! per tal que es truqui directament a la persona interessada, podeu localitzar aquest recurs aquí.

1