Arran d'una col·laboració entre les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor (UMIC) i el Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local (GIITDL), les UMIC acostaran el servei Fem-ho Fàcil! arreu del territori.
Fem-ho Fàcil [3] és un servei d’atenció directa a la ciutadania, que l’apropa al seu ajuntament de referència i l’ajuda d’una manera personalitzada en qüestions diverses, com:
La finalitat del servei és apropar a la ciutadania l’administració digital, promoure l’accés als serveis digitals i facilitar la cerca d’informació pública a la ciutadania, fent un exercici de transparència i bon govern, de manera inclusiva.
Així doncs, les UMIC informaran a partir d'ara d'aquest servei als municipis que visiti en el marc de les seves funcions i que hagin sol·licitat algun dels recursos de govern obert i serveis digitals que ofereix el GIITDL.
Us recordem que els ens locals teniu a la vostra disposició, entre d'altres, un formulari del servei Fem-ho Fàcil! per tal que es truqui directament a la persona interessada, podeu localitzar aquest recurs aquí [4].
Enllaços:
[1] https://governobert.diba.cat/
[2] https://governobert.diba.cat/members/rocara
[3] https://www.diba.cat/ca/web/fem-ho-facil
[4] https://governobert.diba.cat/form/derivacio-de-consulta-servei-de-suport-ciutadania-fem-ho-facil
[5] https://governobert.diba.cat/node/2736