Oberta la convocatòria de comunicacions per participar al Congrés Govern Digital 2021

La Generalitat de Catalunya, el Consorci Administració Oberta de Catalunya i Localret organitzen la IV edició del Congrés Govern Digital 2021, fòrum de debat de referència a Catalunya en l’impuls de la transformació digital de l’administració pública.

Es tracta d’un esdeveniment que se celebra cada dos anys i que també compta amb el suport de les Diputacions i altres administracions locals catalanes (l’Ajuntament de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat) i amb la col·laboració de més de 30 entitats del sector privat que participen i patrocinen diverses activitats del Congrés.

El Congrés és previst per a la setmana del 23 d’octubre de 2021 i el seu programa encara està en procés d’elaboració. És per aquest motiu que necessiten la vostra col·laboració.

Si esteu interessats/ades en presentar les vostres propostes per participar-hi com a ponents disposeu de termini fins el dia 16 de juliol.

El programa es desenvoluparà en base als set principis de la Declaració europea de Societat Digital i Administració Electrònica basada en valors, de 8 de desembre de 2020:

• Drets digitals

• Govern obert i inclusió digital

• Capacitació digital

• Confiança i seguretat

• Sobirania digital i interoperabilitat

• Serveis centrats en les persones

• Canvi cultural, resiliència i sostenibilitat

Amb aquest Congrés es pretén posar èmfasi en les oportunitats sorgides arran de la crisi provocada per la pandèmia de la COVID-19, per transformar l’administració d’acord amb les noves necessitats i valors de la societat.

Us convidem a participar-hi enviant les vostres propostes iniciatives, projectes o bones pràctiques!

Les inscripcions no s’obriran fins a principis de setembre, quan ja es disposarà del primer esborrany del programa.

Informació relacionada: