Ja us podeu inscriure a la Jornada "Reptes de futur de les administracions locals"

Públic al qual s'adreça: 
Càrrecs electes del món local així com tècnics dels ajuntaments i consells comarcals
dimarts
10
09:00h
Desembre 2024
Data de finalització: dimarts, 10/12/2024 - 13:30

El dimarts 10 de desembre, de 9 h a 13.30 h, tindrà lloc la jornada «Reptes de futur de les administracions locals. Estratègies d’assistència per al mandat 2024-2027».

L’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial de la Diputació de Barcelona organitza aquesta jornada per plantejar quins seran els grans reptes que haurà d’afrontar l’Administració local en un futur més o menys immediat i quins són els reptes estratègics i les línies d’assistència que planteja l’Àrea per a aquest mandat 2024-2027.

Els aspectes clau a abordar seran les noves necessitats laborals i el relleu generacional, els aspectes economicofinancers, l’aplicació de les noves tecnologies, la gestió de les dades, la integritat i el bon govern, les necessitats formatives adaptades als nous temps i les noves formes de participació.

Aquesta jornada, a més d’analitzar els escenaris de futur i les mesures i accions a adoptar, vol ser un espai per interactuar amb els responsables polítics i tècnics de les administracions locals per copsar inquietuds, resoldre dubtes i plantejar solucions conjuntes. S’adreça tant a càrrecs electes del món local com a tècnics dels ajuntaments i consells comarcals vinculats a les diferents matèries de l’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial. La jornada es desenvoluparà en una sessió plenària i posteriorment en cinc sessions paral·leles per aprofundir en cada matèria.

La jornada consta de dues parts. La primera part és comuna per a tots els assistents, i la segona part tindrà equips de treball específics que es dividiran en cinc sessions diferents. En el cas del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital, serem a la secció Municipi 360: Obrim l'administració per prestar serveis digitals, proactius, fàcils i transparents.  

Els nostres objectius principals són els següents:

  • Plantejar quins seran els grans reptes que haurà d'afrontar l'administració local en un futur més o menys immediat i quines són els reptes estratègics i les línies d'assistència que planteja l'Àrea per aquest mandat 2024-2027.
  • Conèixer les noves necessitats laborals i el relleu generacional, aspectes economicofinancers, aplicació de les noves tecnologies, gestió de les dades, integritat i bon govern, necessitats formatives adaptades als nous temps i noves formes de participació, seran els aspectes clau a abordar.
  • Analitzar els escenaris de futur i les mesures i accions a adoptar, vol ser un espai per interactuar amb els responsables polítics i tècnics de les administracions locals per copsar inquietuds, resoldre dubtes i plantejar solucions conjuntes.
  • Obrir l'administració per prestar serveis digitals, proactius, fàcils i transparents

Apunteu-vos aquí, us hi esperem!

2 comentaris

Bruy Conill, Anna

Bon dia,

Perdoneu però no trobem l'enllaç per inscriure'ns, és possible que encara no l'hagueu posat?

Moltes gràcies,

Roca, Aina

Bon dia Anna, 

correcte, durant els propers dies ja el tindreu disponible. 

Gràcies!