Creació:
Publicat per Aina Roca[2] el 19/11/2024 - 22:41 | Última modificació: 26/11/2024 - 14:10
Dades:
Dimarts, Desembre 10, 2024 - 09:00 - 13:30
Adreça:
Paranimf de la Diputació de Barcelona
Població:
Compte d'Urgell
Població:
187 (Barcelona)
Públic al qual s'adreça:
Càrrecs electes del món local així com tècnics dels ajuntaments i consells comarcals
El dimarts 10 de desembre, de 9 h a 13.30 h, tindrà lloc la jornada «Reptes de futur de les administracions locals. Estratègies d’assistència per al mandat 2024-2027».
L’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial de la Diputació de Barcelona organitza aquesta jornada per plantejar quins seran els grans reptes que haurà d’afrontar l’Administració local en un futur més o menys immediat i quins són els reptes estratègics i les línies d’assistència que planteja l’Àrea per a aquest mandat 2024-2027.
Els aspectes clau a abordar seran les noves necessitats laborals i el relleu generacional, els aspectes economicofinancers, l’aplicació de les noves tecnologies, la gestió de les dades, la integritat i el bon govern, les necessitats formatives adaptades als nous temps i les noves formes de participació.
Aquesta jornada, a més d’analitzar els escenaris de futur i les mesures i accions a adoptar, vol ser un espai per interactuar amb els responsables polítics i tècnics de les administracions locals per copsar inquietuds, resoldre dubtes i plantejar solucions conjuntes. S’adreça tant a càrrecs electes del món local com a tècnics dels ajuntaments i consells comarcals vinculats a les diferents matèries de l’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial. La jornada es desenvoluparà en una sessió plenària i posteriorment en cinc sessions paral·leles per aprofundir en cada matèria.
Els nostres objectius principals són els següents:
Plantejar quins seran els grans reptes que haurà d'afrontar l'administració local en un futur més o menys immediat i quines són els reptes estratègics i les línies d'assistència que planteja l'Àrea per aquest mandat 2024-2027.
Conèixer les noves necessitats laborals i el relleu generacional, aspectes economicofinancers, aplicació de les noves tecnologies, gestió de les dades, integritat i bon govern, necessitats formatives adaptades als nous temps i noves formes de participació, seran els aspectes clau a abordar.
Analitzar els escenaris de futur i les mesures i accions a adoptar, vol ser un espai per interactuar amb els responsables polítics i tècnics de les administracions locals per copsar inquietuds, resoldre dubtes i plantejar solucions conjuntes.
Obrir l'administració per prestar serveis digitals, proactius, fàcils i transparents
El dimarts 10 de desembre, de 9 h a 13.30 h, tindrà lloc la jornada «Reptes de futur de les administracions locals. Estratègies d’assistència per al mandat 2024-2027».
L’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial de la Diputació de Barcelona organitza aquesta jornada per plantejar quins seran els grans reptes que haurà d’afrontar l’Administració local en un futur més o menys immediat i quins són els reptes estratègics i les línies d’assistència que planteja l’Àrea per a aquest mandat 2024-2027.
Els aspectes clau a abordar seran les noves necessitats laborals i el relleu generacional, els aspectes economicofinancers, l’aplicació de les noves tecnologies, la gestió de les dades, la integritat i el bon govern, les necessitats formatives adaptades als nous temps i les noves formes de participació.
Aquesta jornada, a més d’analitzar els escenaris de futur i les mesures i accions a adoptar, vol ser un espai per interactuar amb els responsables polítics i tècnics de les administracions locals per copsar inquietuds, resoldre dubtes i plantejar solucions conjuntes. S’adreça tant a càrrecs electes del món local com a tècnics dels ajuntaments i consells comarcals vinculats a les diferents matèries de l’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial. La jornada es desenvoluparà en una sessió plenària i posteriorment en cinc sessions paral·leles per aprofundir en cada matèria.
La jornada consta de dues parts. La primera part és comuna per a tots els assistents, i la segona part tindrà equips de treball específics que es dividiran en cinc sessions diferents. En el cas del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital, serem a la secció Municipi 360: Obrim l'administració per prestar serveis digitals, proactius, fàcils i transparents [3].
Els nostres objectius principals són els següents:
Apunteu-vos aquí [3], us hi esperem!