Curs Compliance a l'administració local - Federació de Municipis de Catalunya

dimarts
Juny 2022
Data de finalització: dimarts, 07/06/2022 - 14:00

Curs presencial sobre la Compliance a l'administració local que organitza la Federació de Municipis de Catalunya els dies 7, 9, 14 i 16 de juny de 2022.

Aquest curs el realitzarà Isidor Torres Mayans -llicenciat en Ciències de la Comunicació per la Universitat Ramon Llull, en Ciències Polítiques per la Universitat Autònoma de Barcelona i màster en Direcció Pública per ESADE. Avaluador certificat EFQM. Consultor especialitzat en sistemes de planificació estratègica i de millora de la qualitat en el sector públic-.

El Compliance és una disciplina que ha entrat amb força als darrers anys al sector privat, degut a la seva eficàcia per preparar les empreses per gestionar l’abundant normativa a què estan sotmeses.

Amb l’arribada de noves regulacions relacionades amb la gestió dels fons europeus i la protecció als denunciants, el Compliance ha aterrat també als nostres ajuntaments.

La formació que presentem proporciona una aproximació general al Compliance i facilita els coneixements per a desenvolupar els requeriments d’obligada consideració per als nostres ajuntaments.