II Jornada 2021: impulsant la cooperació (organitzada per la Xarxa de Comitès d’Ètica de l’Administració de la Generalitat de Catalunya)

dimecres
Juliol 2021
Data de finalització: dimecres, 07/07/2021 - 11:00

La Xarxa de Comitès d’Ètica de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i de les entitats del seu sector públic organitza la seva segona Jornada ‘ impulsant la cooperació’.

Aquest seminari pretén donar continuïtat a la primera sessió celebrada el mes d’abril de 2021, en què va tenir lloc l’acte de presentació de la Xarxa de Comitès d’Ètica com a element de trobada, per millorar, impulsar i consolidar la cultura de l’ètica pública i de la integritat a l’Administració.

La II Jornada s’obrirà amb una benvinguda institucional a càrrec del Sr. Ismael Peña-López, director de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC); el Sr. Joan Jaume, secretari d’Administració i Funció Pública i el Sr. Albert Cañigueral, director general de Transparència i Dades Obertes de la Generalitat de Catalunya.

A continuació tindran lloc les ponències que tractaran els temes de la ‘projecció internacional: coherència de polítiques per al desenvolupament, un enfocament emmarcat en els ODS’, així com també l’activitat en el món local, aportant experiències i coneixements de diversos ens locals (Ajuntament de Barcelona, Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i Ajuntament de Mataró).

Finalment, es tractarà sobre l’’Estratègia d’Activisme d’FGC 2020-2030’.

Conclourà la Jornada amb un torn obert de preguntes.

Es tracta d'una sessió virtual que tindrà lloc el dia 7 de juliol, de 9 a 11 hores.

Inscripcions fins el 5 de juliol de 2021 a través d'aquest enllaç.

Programa:

Informació relacionada:

Xarxa de Comitès d'Ètica de Catalunya: https://politiquesdigitals.gencat.cat/ca/pgov_ambits_d_actuacio/administracio-publica/eticapublica/xarxacomites/