Calendari

dijous
22
09:30h
Gener 2026

Gestió Transparència Municipal Aj. Vallromanes- sessió de sensibilització

Des de la Diputació de Barcelona realitzem un taller de capacitació de la Gestió de la Transparència Municipal a aquells ens locals que han mostrat la necessitat d'un suport en aquest àmbit.

L'objectiu d'aquesta sessió presencial és capacitar a les persones que intervenen en la gestió i el manteniment de la transparència de l'organització coneixent  els principals aspectes en relació al marc normatiu i al portal de transparència així com facilitant pautes i instruments per a la millora de la gestió de la transparència.

dimarts
16
12:00h
Desembre 2025
dimarts
16
09:30h
Desembre 2025
dilluns
22
12:00h
Desembre 2025

Millora de l'accés a la informació pública Ajuntament de Lliçà de Vall-reunió full de ruta a seguir i priorització

Des de la Diputació de Barcelona, en el marc dels treballs de diagnosi del recurs de Millora d'accés a la informació pública, una vegada realitzada la diagnosi es fa aquesta reunió en línia amb l'equip referent del projecte per tractar els diferents aspectes que es considera i es recomana ajustar per donar compliment a la normativa de transparència.

L'objectiu d'aquesta reunió de treball és calendaritzar i establir una priorització, d'acord amb l'ens, de totes les tasques a realitzar amb un horitzó de 6 mesos vista.

dimarts
20
18:00h
Gener 2026

Gestió Transparència Municipal Ajuntament Olivella- presentació diagnosi

Des de la Diputació de Barcelona estem realitzant el tancament del projecte de Gestió de la Transparència Municipal a aquells ens locals que han mostrat la necessitat d'un suport en aquest àmbit. Hem fet una diagnosi en matèria de transparència a partir de l'anàlisi del portal de transparència i la web municipal.

divendres
12
11:30h
Desembre 2025

Gestió Transparència Municipal Ajuntament de Santa Fe del Penedès-seguiment i finalització assistència

Després de la realització de la diagnosi amb l’entrega de l’informe i l’eina de millora i gestió de la transparència, des del Gabinet d’Innovació Digital hem realitzat un segon anàlisi del portal de transparència de l’ens local proveït per l’AOC amb la voluntat de:

poder donar resposta a consultes o dubtes que puguin sorgir posterior a la diagnosi
fer un seguiment del nivell d’implementació de les recomanacions realitzades derivades del recurs demanat de Gestió de la Transparència i del canvi cultural i organitzatiu en l’ens,

divendres
19
10:00h
Desembre 2025

Gestió Transparència Municipal Ajuntament de Navarcles- seguiment i finalització assistència

Després de la realització de la diagnosi amb l’entrega de l’informe i l’eina de millora i gestió de la transparència, des del Gabinet d’Innovació Digital hem realitzat un segon anàlisi del portal de transparència de l’ens local proveït per l’AOC amb la voluntat de:

poder donar resposta a consultes o dubtes que puguin sorgir posterior a la diagnosi
fer un seguiment del nivell d’implementació de les recomanacions realitzades derivades del recurs demanat de Gestió de la Transparència i del canvi cultural i organitzatiu en l’ens,

dijous
27
12:00h
Novembre 2025

Dijous GO - Criteris i recomanacions en la gestió de les SAIPS: dissipem els dubtes més recurrents!  

Quines són les claus per gestionar les sol·licituds d'accés a la informació pública?

Quins són els dubtes que més sorgeixen als ens locals a l'hora de donar resposta a una SAIP?

En aquest Dijous GoMunicipal, comptarem amb la participació de Josep Ramon Barberà, membre de la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP).

dijous
13
12:30h
Novembre 2025

Millora de l'accés a la informació pública Ajuntament de Berga-reunió full de ruta a seguir i priorització

Des de la Diputació de Barcelona, en el marc dels treballs de diagnosi del recurs de Millora d'accés a la informació pública, una vegada realitzada la diagnosi es fa aquesta reunió en línia amb l'equip referent del projecte per tractar els diferents aspectes que es considera i es recomana ajustar per donar compliment a la normativa de transparència.

L'objectiu d'aquesta reunió de treball és calendaritzar i establir una priorització, d'acord amb l'ens, de totes les tasques a realitzar amb un horitzó de 6 mesos vista.

dilluns
15
18:00h
Desembre 2025

Millora accés informació pública Ajuntament Santa Fe del Penedès-seguiment i finalització assistència

Després de la realització de la diagnosi amb l’entrega de l’informe i modelari del procediment de gestió de les sol·licituds d'accés a la informació pública, realitzem un segon seguiment de les millores aplicades mitjançant un Test del Sol·licitant Ocult i reunió de retorn del referents del projecte amb l'objectiu de:

poder donar resposta a consultes o dubtes que puguin sorgir posterior a la diagnosi
fer un seguiment del nivell d’implementació de les recomanacions realitzades derivades del recurs demanat i del canvi cultural i organitzatiu en l’ens,