Què són els Dijous GoMunicipal?

Si sou un ens que ha realitzat alguns dels recursos de catàleg de serveis de la DIBA de Govern Obert que oferim i considereu que necessiteu reforç en alguns dels temes tractats, en podeu demanar sessions de suport

Aquest servei permet disposar d'un consultor de forma telemàtica i es realitzaran sessions mensuals (en dijous) on tractarem, conjuntament entre els diferents ens locals que hagi demanat el suport,  tots aquells aspectes comentants en els recursos de catàleg i en els que voleu aprofundir.

Com funciona?

• Aquest servei està disponible sota demanda. Per a poder demanar aquest suport, el teus ens ha d'haver sol·licitat i finalitzat uns dels següents recursos del catàleg de serveis de DIBA que ofereix el Gabinet d'Innovació Digital:
  • Però també podeu unir-vos a les sessions programades, encara que no hagueu demanat el suport. Les sessions de Dijous Gomunicipals són obertes.

• Aquestes sessions no s'acrediten com a formació.

• Per gaudir d'aquest servei a nivell material, només cal que disposeu d'un ordinador amb càmera connectat a internet. Si no heu utilitzat mail a plataforma Teams, podeu connectar-vos uns minuts abans de la sessió per fer proves de connexió i configuració dels vostres dispositius.  ​

Sessions de Dijous GOmunicipal:

Les sessions realitzades fins ara són:

• 21 de setembre 2023: Tenim nous electes a l'Ajuntament- el mòdul d'organitzaió política del portal de transparència AOC

• 26 d'octubre de 2023: Treu-li suc a l'eina de seguiment

• 23 de novembre de 2023: Vols disposar d’un sistema d’avisos per organitzar-te en la gestió de la transparència? T’ajudem!

• 25 de gener de 2024: Gestionem la transparència: quin paper ha de tenir cadascú? Com ens podem organitzar? T'ajudem!

Materials de les sessions realitzades:

En l'apartat Materials de les sessions, trobareu tant les gravacions com el material de suport utilitzat.

Categories: