Inici
Calendari
Gestió Transparència Municipal Ajuntament Berga reunió full de ruta a seguir i priorització


Gestió Transparència Municipal Ajuntament Berga reunió full de ruta a seguir i priorització
Publicat per Carol Gomez Sanchez el 16/07/2025 - 15:09 | Última modificació: 16/07/2025 - 15:09
Públic al qual s'adreça:
Tècnics referents projecte
dijous
04
10:00h
Setembre 2025
Data de finalització:
dijous, 04/09/2025 - 12:00
Des de la Diputació de Barcelona iniciem els treballs de diagnosi de Gestió de la Transparència Municipal a aquells ens locals que han mostrat la necessitat d'un suport en aquest àmbit, a partir de l'anàlisi del portal de transparència i la web municipal.
Un cop duta a terme la diagnosi i els treballs corresponents amb els tècnics i equips del govern municipal, es realitzarà una sessió presencial on es facilitarà als ens locals un full de ruta que incorpora els punts forts i els punts de millora a implementar amb relació al marc normatiu i instruments per a la millora de la gestió de la transparència.
Temes:
Transparència
Categories:
Gestió de la transparència municipal