On-line (Berga)

dijous
13
12:30h
Novembre 2025

Millora de l'accés a la informació pública Ajuntament de Berga-reunió full de ruta a seguir i priorització

Des de la Diputació de Barcelona, en el marc dels treballs de diagnosi del recurs de Millora d'accés a la informació pública, una vegada realitzada la diagnosi es fa aquesta reunió en línia amb l'equip referent del projecte per tractar els diferents aspectes que es considera i es recomana ajustar per donar compliment a la normativa de transparència.

L'objectiu d'aquesta reunió de treball és calendaritzar i establir una priorització, d'acord amb l'ens, de totes les tasques a realitzar amb un horitzó de 6 mesos vista.

dimecres
15
13:00h
Octubre 2025

Millora de l'accés a la informació pública Aj. Berga-reunió inici diagnosi

Des de la Diputació de Barcelona iniciem els treballs de diagnosi de Millora de l'accés a la informació pública a aquells ens locals que han mostrat la necessitat d'un suport per a millorar la gestió de l'accés a la informació pública. Les accions de millora estan adreçades a optimitzar tots els aspectes identificats pel Síndic de Greuges en el seu darrer informe amb l'objectiu d'impulsar governs locals transparents i eficients, propers a la ciutadania.

divendres
05
10:00h
Setembre 2025

Gestió Transparència Municipal Ajuntament Berga reunió full de ruta a seguir i priorització

Des de la Diputació de Barcelona iniciem els treballs de diagnosi de Gestió de la Transparència Municipal a aquells ens locals que han mostrat la necessitat d'un suport en aquest àmbit, a partir de l'anàlisi del portal de transparència i la web municipal.

dimecres
16
12:30h
Juliol 2025

Gestió Transparència Municipal Ajuntament de Berga-reunió inici diagnosi

Des de la Diputació de Barcelona iniciem els treballs de diagnosi de Gestió de la Transparència Municipal a aquells ens locals que han mostrat la necessitat d'un suport en aquest àmbit, a partir de l'anàlisi del portal de transparència i la web municipal.

dimecres
17
12:00h
Abril 2024

Gestió Transparència Municipal Consell Comarcal del Berguedà - seguiment i finalització assistència

Després de la realització de la diagnosi amb l’entrega de l’informe i l’eina de millora i gestió de la transparència, des del Gabinet d’Innovació Digital hem realitzat un segon anàlisi del portal de transparència de l’ens local proveït per l’AOC amb la voluntat de:

poder donar resposta a consultes o dubtes que puguin sorgir posterior a la diagnosi
fer un seguiment del nivell d’implementació de les recomanacions realitzades derivades del recurs demanat de Gestió de la Transparència i del canvi cultural i organitzatiu en l’ens,