Inici
Calendari
Gestió Transparència Municipal Ajuntament Sant Llorenç d'Hortons-reunió full de ruta a seguir i priorització
![> >](/sites/all/modules/comunicart/modules/comunicart_breadcrumb/images/bread_arrow.png)
![> >](/sites/all/modules/comunicart/modules/comunicart_breadcrumb/images/bread_arrow.png)
Gestió Transparència Municipal Ajuntament Sant Llorenç d'Hortons-reunió full de ruta a seguir i priorització
Publicat per Aina Roca el 07/02/2025 - 20:02
Públic al qual s'adreça:
Tècnics i equips de govern municipal
dijous
13
12:00h
Febrer 2025
Data de finalització:
dijous, 13/02/2025 - 13:30
Des de la Diputació de Barcelona, en el marc dels treballs de diagnosi del recurs de Gestió de la Transparència Municipal, una vegada realitzada la diagnosi es fa aquesta reunió en línia amb l'equip referent del projecte per tractar els diferents aspectes que es considera i es recomana ajustar per donar compliment a la normativa de transparència.
L'objectiu d'aquesta reunió de treball és calendaritzar i establir una priorització, d'acord amb l'ens, de totes les tasques a realitzar amb un horitzó de 6 mesos vista.
Temes:
Transparència
Categories:
Gestió de la transparència municipal