Dijous GOmunicipal : tenim nous electes a l'ajuntament - el mòdul d’organització política del portal de transparència AOC

dijous
Setembre 2023
Data de finalització: dijous, 21/09/2023 - 13:00

Amb la nova incorporació dels càrrecs electes de les eleccions de maig 2023, és molta la informació a actualitzar en el portal de transparència que ofereix l’AOC. Per aquest motiu, en aquesta sessió de Dijous GOmunicipal us explicarem i podrem veure de manera pràctica quina informació hem de disposar i incorporar en el portal de transparència AOC utilitzant el Mòdul d’organització política.

Si sou un ens que ha realitzat alguns dels recursos de catàleg de serveis de la DIBA de Govern Obert que oferim, i considereu que necessiteu reforç en alguns dels temes tractats, en podeu demanar sessions de suport.