Sessió tècnica ajuntaments Maresme

Públic al qual s'adreça:
personal tècnic de transparència dels ajuntaments de la comarca del Maresme
dilluns
Març 2023
Data de finalització: dilluns, 13/03/2023 - 13:00

Sessió telemàtica

Adreçada a: tècnics/ques i treballadors/es responsables de l’Administració electrònica i tecnologies de la informació i comunicació (TIC) dels ens públics del Maresme.

Programa

Recursos i obligacions legals per als Ajuntaments en matèria de transparència, a càrrec de Dolors Càceres (Responsable de suport municipal en administració digital i transparència de la Diputació de Barcelona) i Carol Gomez (Tècnica de transparència de la Diputació de Barcelona en la Secció d’Assistència en Sistemes d’Informació Local).

La instrucció per a la publicació d’informació pública del Consell Comarcal de Maresme: gestió a nivell organitzatiu per garantir la publicació actualitzada de la informació pública al portal de transparència. A càrrec d’Oriol Català (Tècnic d’Administració electrònica del Consell Comarcal del Maresme).

Torn obert de paraula. Us convidem a que ens expliqueu com gestioneu la transparència dins del vostre Ajuntament i quines són les principals necessitats i dificultats a les que heu de fer front per complir amb les obligacions legals que tenim en aquesta matèria.

Etiquetes:
#XSGD