Curs Data Driven - Federació de Municipis de Catalunya

dijous
mai 2022
Data de finalització: dijous, 26/05/2022 - 14:00

Curs presencial de Data Driven que la Federació de Municipis de Catalunya realitzarà els dies 26 i 30 de maigde 2022.

Els participants seran capaços d'entendre el fenomen de la datificació, les diferències entre  dades, informació i coneixement, les principals eines, els perfils i les tècniques de l'IA aplicades, les seves limitacions i els seus reptes de governança pública. A més, entendran les noves habilitats necessàries per relacionar-se amb la tecnologia, el seu ús, les dades i la seva anàlisi i el repte cultural que suposa tornar a impulsar una gestió basada en dades.

El curs el realitzarà Eduard Gil Carbó, actual Cap de Gestió de Dades de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i professor col·laborador de Sistemes d'Informació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i EADA Business School.Ha estat director associat de l’Institut de Governança i Direcció Pública, director de Serveis Centrals de l'Ajuntament de Rubí, i gerent de l'Ajuntament de Gavà.

Etiquetes:
#dadesobertes