I Jornada d’eines de govern obert a l’Ajuntament de Rubí

dimecres
Octubre 2021
Data de finalització: dimecres, 06/10/2021 - 19:00

El proper 6 d’octubre l’Ajuntament de Rubí celebra la I Jornada de Govern Obert de Rubí: Eines de govern obert on es parlarà de dades obertes, transparència, dret d’accés i participació a nivell local. La Jornada serà presencial a la Biblioteca Mestre Martí Tauler i es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube de l’Ajuntament de Rubí, de les 17 a les 19h.

Programa

• “Les dades obertes”, a càrrec d’Eli Vivas, periodista de dades i cofundadora de Storydata.

• “Accés a la informació pública”, a càrrec de Karma Peiró, periodista especialitzada en dades obertes i transparència de la informació pública. Co-fundadora de Visualització per a al transparència.

• “La participació ciutadana a través de la plataforma Decidim”, a càrrec de Nil Homedes, de l’equip Decidim de Barcelona.

Inscripcions

Cal enviar un email a l’adreça de correu electrònic transparencia@ajrubi.cat

Trobareu tota la informació a: https://www.rubi.cat/ca/actualitat/noticies/l2019ajuntament-impulsa-la-1a-jornada-de-govern-obert-de-rubi

Canal de Youtube de l’Ajuntament de Rubí:

Temes:
Dades obertes