Formació de transparència i bon govern per a electes

Públic al qual s'adreça:
Electes
dimecres
Octubre 2023
Data de finalització: dimecres, 04/10/2023 - 20:00

En el marc de la convocatòria d'eleccions municipals realitzada el 28 de maig, des del Gabinet d'Innovació Digital hem preparat un seguit de formacions encaminades a mostrar la metodologia SeTDIBA així com el funcionament de les eines i tractar, també, la transparència i el bon govern

En els mesos de juny i setembre s'han realitzat les sessions corresponents a Administració digital.

Aquest mes d'octubre us convidem als electes a una sessió de formació sobre transparència i bon govern (Durada 1 hora).

Feu clic aquí per unir-vos a la reunió

Etiquetes:
#transparencia
Categories:
Jornades i congressos

Payas Garcia, Sandra

Bon dia,

Moltes gràcies. Li envio a la Regidora per si es del seu interés.

M'agradaria saber si teniu més formacions per càrrecs electes.

Gràcies.

sandra

Gomez Sanchez, Carol

Bon dia Sandra,

Referent a formacions específiques per electes en quan a Gobern obert, des del Gabinet farem aquesta per ara. No obstant, els electes també poden accedir a tot el contingut de la Comunitat de Transparència així com els recursos que informarem en la sessió.

Salutacions,