Novetats

Calendari

«  
  »
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 

Novetats

NOU! Fem-ho fàcil: servei disponible per a ens locals que impulsen la transparència i l’accés a la informació pública

Des de l’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial treballem per millorar la qualitat de vida dels ciutadans i ciutadanes del nostres pobles i ciutats. I ho fem prestant serveis digitals personalitzats, inclusius i de proximitat. 

dimecres
22
09:00h
Gener 2025

Gestió Transparència Municipal Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta-reunió full de ruta a seguir i priorització

Des de la Diputació de Barcelona, en el marc dels treballs de diagnosi del recurs de Gestió de la Transparència Municipal, una vegada realitzada la diagnosi es fa aquesta reunió en línia amb l'equip referent del projecte per tractar els diferents aspectes que es considera i es recomana ajustar per donar compliment a la normativa de transparència.

L'objectiu d'aquesta reunió de treball és calendaritzar i establir una priorització, d'acord amb l'ens, de totes les tasques a realitzar amb un horitzó de 6 mesos vista.

dijous
23
16:30h
Gener 2025

Gestió Transparència Municipal Ajuntament d'Orís presentació diagnosi

Des de la Diputació de Barcelona estem realitzant el tancament del projecte de Gestió de la Transparència Municipal a aquells ens locals que han mostrat la necessitat d'un suport en aquest àmbit. Hem fet una diagnosi en matèria de transparència a partir de l'anàlisi del portal de transparència i la web municipal.

dijous
16
08:30h
Gener 2025

Gestió Transparència Municipal Ajuntamentd'Orís-reunió full de ruta a seguir i priorització

Des de la Diputació de Barcelona, en el marc dels treballs de diagnosi del recurs de Gestió de la Transparència Municipal, una vegada realitzada la diagnosi es fa aquesta reunió en línia amb l'equip referent del projecte per tractar els diferents aspectes que es considera i es recomana ajustar per donar compliment a la normativa de transparència.

L'objectiu d'aquesta reunió de treball és calendaritzar i establir una priorització, d'acord amb l'ens, de totes les tasques a realitzar amb un horitzó de 6 mesos vista.

divendres
24
12:00h
Gener 2025

Gestió Transparència Municipal Ajuntament de Castellnou del Bages-reunió full de ruta a seguir i priorització

Des de la Diputació de Barcelona, en el marc dels treballs de diagnosi del recurs de Gestió de la Transparència Municipal, una vegada realitzada la diagnosi es fa aquesta reunió en línia amb l'equip referent del projecte per tractar els diferents aspectes que es considera i es recomana ajustar per donar compliment a la normativa de transparència.

L'objectiu d'aquesta reunió de treball és calendaritzar i establir una priorització, d'acord amb l'ens, de totes les tasques a realitzar amb un horitzó de 6 mesos vista.