Esparraguera, bona pràctica en la publicació del seguiment del PAM

El món local està ple de bones pràctiques que és important visualitzar i des de la comunitat de Transparència i Govern Obert ens agrada mostrar totes aquelles bones pràctiques que ens feu arribar.

Avui us presentem una bona pràctica referent a la publicació dels plans i programes destacats de l'ens local.

L'Ajuntament d'Esparreguera compta amb un Pla d'Actuació Municipal que permet fer un seguiment en directe de l'execució de totes les actuacions planificades durant el mandat. Es pot conèixer el grau d'execució per objectius, àrees, ODS, així com veure la justificació en cas que una actuació no s'estigui duent a terme o es faci amb cert retard. Cada semestre es publiquen informes que permeten donar a conèixer a la ciutadania quin és el grau de desviació del que s'ha executat respecte al que s'ha planificat. La resta de plans i programes es poden consultar de forma ordenada a la seu electrònica.

Podeu visualitzar aquesta bona pràctica a: https://plans-esparreguera.diba.cat/planes/pla-de-mandat/2019/

Si tens algún ítem de transparència del que et sents especialment orgullós no dubtis a compartir-ho amb nosaltres. Només cal que ens ho informis utilitzant el formulari que trobaràs a l'espai "El meu ajuntament és una bona pràctica".

Podeu consultar les bones pràctiques que tenim en l'àmbit del bon govern a l'apartat Bon Govern de la comunitat.