Dijous Gomunicipal - Gestionem la transparència: quin paper ha de tenir cadascú? Com ens podem organitzar? T’ajudem!

dijous
25
12:00h
Gener 2024
Data de finalització: dijous, 25/01/2024 - 13:00

El Síndic de Greuges en el seu informe anual de transparència, accés a la informació pública i bon govern (juny 2023) elabora recomanacions per a millorar el grau d'implantació de la llei de transparència 19/2024, de 29 de desembre, com en el decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d'accés a la informació pública.

D'acord amb aquestes recomanacions, si volem incorporar-les en la nostra organització per gestionar la transparència, quins actors hi ha? Què ha de fer cadascú? Quins models puc seguir? Què recomana el Síndic de Greuges en aquest àmbit? Quins recursos posem a la vostra disposició?

En aquesta sessió de Dijous GOmuncipal us explicarem la importància que tothom dins de l'ens interioritzi la transparència i els diferents papers que hi ha i possibles models per gestionar la transparència i portar endavant aquest canvi cultural.

Us podeu inscriure aquí.

I si voleu fer-nos arribar dubtes o temes per tractar a les pròximes sessions de Dijous GOmunicipal, també podeu fer-ho en aquest enllaç!

1
Etiquetes:
#dijousgomunicipal
1
1
Categories:
Dijous GOmunicipal