Taller-Webinar: “Automatització a les Administracions Locals” (impulsat per Localret)

dimecres
Juny 2021
Data de finalització: dimecres, 30/06/2021 - 10:30

El Consorci Localret organitza el seminari en línia Automatització a les Administracions Locals.

El taller estarà dedicat a presentar l’experiència de l’Ajuntament de Gavà, que ha automatitzat el procediment de publicació de dades de transparència. Es mostrarà com s’ha abordat en aquest cas i la tecnologia que permet fer-ho i també s’ensenyarà com funciona un robot (RPA) en aplicacions pràctiques.

Presentarà la sessió el Sr. Andreu Francisco, director general del Consorci Localret.

Hi intervindran el Sr. Xavier López, director de la delegació de Catalunya d’Ozona i la Sra. Anadelia Sardella, directora de l’Àrea Digitalizació de processos d’Ozona, que parlaran de l’Automatització en el marc de la Transformació Digital.

Per tal d’explicar-nos el cas d’ús de l’Ajuntament de Gavà prendran la paraula la Sra. Isabel Martinez, del Departament de Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació i el Sr. Fran Virel, de l’Àrea de desenvolupament d’Ozona –  Responsable Outsorcing.

Finalment, la Sra. Anadelia Sardella, directora de l’Àrea Digitalizació de processos d’Ozona posarà al nostre abast eines i casos pràctics de l’automatització de processos RPA.

La sessió finalitzarà amb un torn de preguntes.

Es tracta d'una formació gratuïta que tindrà lloc el dia 30 de juny, de 9.00 a 10.30h.

Per assistir a la sessió heu d’inscriure-us mitjançant aquest Formulari.

Trobareu més informació en aquest enllaç.