Una vegada hem actualitzat la informació publicada en el nostre portal de transparència, som conscients que el camí que hem iniciat no es pot limitar a la publicació dels documents o dades exigides normativament: es fa necessari sistematitzar la gestió i el manteniment de la transparència com a part dels processos de l'ajuntament. D’aquesta manera garantim a la ciutadania que els hi estem explicant l’activitat que realitzem des de l’administració pública amb informació vigent i entenedora.
En aquesta sessió de Dijous GOmunicipal els protagonistes sou vosaltres. De la mà de l’Ajuntament d’Alella, de l’Ajuntament de l’Estany i del Consell Comarcal del Moianès podrem conèixer dues realitats diferenciades amb dues maneres de gestionar l’àmbit de la transparència: com s’organitzen i com ho fan?
Us recordem que totes les sessions de Dijous GOmunicipal es fan en línia.
Uns dies després de la vostra inscripció, rebreu un correu amb l'enllaç a la sessió.
Us podeu inscriure aquí: https://formularis.diba.cat/activitats/dijous-gomunicipal-31-doctubre-2024-formulari-dinscripcio
Enllaços:
[1] https://governobert.diba.cat/
[2] https://governobert.diba.cat/members/gomezscrl
[3] https://governobert.diba.cat/node/2552