Dades obertes. Sol·licitud d'automatització de les SAIP (Sol·licitud d'accés a la informació pública)

L'Àrea d'Innovació, governs locals i cohesió territoral de la Diputació de Barcelona ha treballat per automatitzar la publicació en el portal de transparència municipals la informació relativa a les resolucions de les sol·licituds d'accés a la informació pública (SAIPS).

Recordem que aquesta millora està disponible per els ens locals SeTDIBA que treballen amb eines per a la digitalització de la gestió municipal proporcionades per Diputació de Barcelona.

Qui ho pot demanar?

• Ens locals SeTDIBA que treballen amb eines per a la digitalització de la gestió municipal proporcionades per Diputació de Barcelona.

Quins avantatges aporta aquest nou servei?

• Les dades es publiquen de forma automatitzada al portal de dades obertes municipal (ofert pel ConsorciAOC), al portal de transparència i al portal de dades obertes de la Diputació de Barcelona.
  • Amb l'automatització, el tècnic municipal no ha de pensar d'actualitzar manualment el portal de transparència.
  • Les dades es mostren de forma gràfica (per facilitar la comprensió) i de forma desagregada (per facilitar la reutilització).
Etiquetes:
#dadesobertes