Formació en Participació Ciutadana

La Secretaria de Transparència i Govern Obert de la Generalitat de Catalunya coorganitza, anualment, amb l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC), un itinerari formatiu adreçat al personal tècnic i responsables d’ajuntaments sobre les possibilitats i aspectes clau de la participació ciutadana per al món local dins del model de govern obert.

Objectius

Aprofundir els elements clau, el disseny i els instruments de la participació ciutadana
Conèixer el potencial i les possibilitats de la participació
Debatre entorn la qualitat democràtica i el govern obert

A qui s’adreça

Preferentment personal tècnic i responsables d’ajuntaments
Es podrà valorar la inclusió de perfils d’altres organitzacions que tinguin una implicació en les polítiques municipals de participació ciutadana.

Avaluació i certificació

L’assistència i superació dels exercicis donarà dret al certificat corresponent emès per l’EAPC.

Tots els cursos es poden cursar independentment.

Tanmateix, la superació del curs «Com incorporar la ciutadania en l’elaboració de polítiques públiques» i de dos cursos més de l’itinerari donarà dret a una acreditació addicional en participació ciutadana emesa per la Sub-direcció General de Qualitat Democràtica.

Per a inscripcions o més informació clicar AQUÍ