El Govern Obert de la Diputació de Barcelona al Congrés de Govern Obert de Kiev

La passada setmana va tenir lloc a Kiev (Ucraïna), un Congrés sobre Govern Obert adreçat als alcaldes i alcaldesses de les principals ciutats d'Ucraïna. En el marc d'aquest Congrés, la Diputació de Barcelona, a través del seu responsable de Govern Obert, Carles Agustí, va exposar el seu programa DibaOberta, de desplegament del Govern Obert dins de la institució i d'ajuda per a desplegar el seu als 311 municipis de la demarcació.

Ucraïna és un país encara territorialment en construcció, en gran tensió amb la seva frontera russa, i amb problemes encara de descentralització real i de connexió tecnològica de tot el seu territori, factors que centraven bona part de les preocupacions dels assistents al Congrés, com a base per tal de poder desenvolupar posteriorment polítiques de proximitat i obertura de les seves institucions públiques.