Vídeo de la presentació del nou portal de dades obertes de la Diputació de Barcelona

En el marc de l'Smart City Congress de Barcelona i a l'stand de la Diputació de Barcelona, va tenir lloc l'acte de presentació del nou portal de dades obertes de la Institució. La presentació va ser en forma de debat entre experts i experiències municipals amb Lourdes Muñoz, Directora de Iniciativa Barcelona Open Data, Josep Ignasi Bonet, sotsdirector d'innovació de l'Ajuntament de Sant Cugat, Michael Donaldson, assessor de Coordinació i Planificació Estratègica de l'Ajuntament de Gavà i Marc Garriga, expert i CEO de l'empresa Desidedatum. La presentació del portal de dades obertes de la Diputació va anar a càrrec del Cap de l'Oficina Tècnica d'Internet Jorge Martinez de Morentin i la presentació de la taula de debat a càrrec de Carles Agustí Responsable de Govern Obert de la Diputació de Barcelona.

Podeu veure la presentació i el debat posterior sobre dades obertes en aquest vídeo: