Jornada sobre Pressupostos participatius al món local

dimecres
Febrer 2018
Data de finalització: dimecres, 21/02/2018 - 14:30

La Jornada “Els pressupostos participatius al món local“ , organitzada per l'àrea de participació ciutadana de la Diputació de Barcelona, és un espai d’intercanvi d’experiències i d’aprenentatge col·laboratiu entre municipis de diferents països, amb experiència en l’impuls dels pressupostos participatius. A la jornada hi participaran persones expertes de diverses universitats i de la Unió Europea que aportaran el seu coneixement des d’una perspectiva més acadèmica.

A qui va dirigida: Càrrecs electes, personal tècnic municipal i altres persones interessades en aquest tipus de projectes.

Dia i hora: 21 de febrer de 2018, de 9:00h a 14:30

Lloc: Pati Manning (Sala Auditori), C/ Montalegre, 7 Barcelona

Programa

9:00h – Benvinguda i presentació institucional a càrrec de Antoni Garcia i Acero, diputat delegat d’Igualtat i Ciutadania