Jornada "Dades obertes sobre patrimoni natural: com les podem oferir i aprofitar, els municipis?"

dijous
Novembre 2017
Data de finalització: dijous, 30/11/2017 - 14:00

Jornada "Dades obertes sobre patrimoni natural: com les podem oferir i aprofitar, els municipis?"

Dades obertes són aquelles que l'administració pública posa a disposició de la societat en formats fàcils de manipular i actualitzades per tal que qualsevol ciutadà o empresa pugui analitzar, reutilitzar i redistribuir-les, generant nous serveis. Això permet una administració pública més transparent alhora que aquestes dades generen valor econòmic a través de la gestió intel·ligent dels recursos.

Per altra banda a la xarxa hi ha tot un seguit de dades sobre patrimoni natural i biodiversitat disponibles aportades per ens públics, però també privats, que poden ser aprofitades des dels ajuntaments.

Aquesta jornada pretén posar en valor els beneficis que genera oferir dades obertes per als propis ajuntament, alhora que veure com els ajuntaments poden aprofitar les dades obertes sobre patrimoni natural pera una millor gestió del territori.

A qui s'adreça la jornada

Aquesta jornada s'adreça a responsables polítics i tècnics dels ajuntaments, de consells comarcals i de consorcis i a tots els tècnics que treballin per a la gestió del territori i la qualitat en la gestió municipal, així com especialment a tècnics informàtics, de noves tecnologies, de dinamització econòmica, innovació, etc.

La jornada és oberta a qualsevol persona que estigui interessada en la temàtica, prèvia inscripció, que podeu formalitzar, aixó com veure el programa i detalls, tot clicant Aquí